Kukkiva tulilatva

Olen viime viikkoina ollut tosi laiska ja aikaansaamaton. Tulokas on alkanut häärätä öisin ja kasvaa niin, etten pysty enää nukkumaan mahallani. Kultainen mies on laittanut ruuat, kun olen ollut niin väsynyt. Sisustaminen ja muu kodin laittaminen on siirtynyt joka päivä huomiselle. Blogin kirjoittamisen sijaan olen seurannut välillä muiden blogeja. Erityisesti uusi löytöni Villaa ja vaniljaa sekä vanha tuttu Kalastajan vaimo, ovat tarjonneet kivoja kuvia ja luettavaa.

Saimme alkuvuodesta tuparilahjaksi tulilatvan, joka nääntyi häämatkamme aikana. Jatkoin kuitenkin sen kastelemista, ja viime viikolla mua tervehti muutama uusi kaunis kukkanen. Haaveissani olisi saada tulilatvalle kavereita ja vanhanaikainen rottinkinen kukkapöytä. Olen yrittänyt katsoa sellaista Huuto.netistä ja kirppareilta, mutta toistaiseksi tuloksetta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s