Luukku 2: Kuppikakkukirjat

Mun suuri haaveeni on oppia valmistamaan hyvänmakuisia ja ihanan näköisiä cupcakeja, suomalaisittain kuppikakkuja. Olen niiden suhteen vielä varsin noviisi, mutta jotain olen asian suhteen jo tehnyt. Olen nimittäin treenannut muutamia reseptejä ja kehittänyt yhden oman, ostanut pursotintarvikkeita ja nyt viimeisimmäksi aiheeseen liittyviä kirjoja.

Tuota Ruokasuosikit-sarjan Muffinit ja muut leivonnaiset -kirjaa olin jo katsellut paikallisessa K-supermarketissa, mutta Humppilan Kirjapörssistä löysin sen vitosella. Melkein yhtä huokea oli Amazonista tilattu 200 cupcakes. Ensin mainittu keskittyy nimensä mukaisesti enemmän muffineihin, mutta useimmat leivonnaiset on myös jollain tavalla kuorrutettu tai muuten koristeltu. Enkunkielisessä kirjassa on satsattu myös leivonnaisten ulkoasuun. Vesi kielellä katselin kuvia tänäänkin.

Nyt enää pitäisi löytää aikaa reseptien testailuun…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s